Work Performance System

Digital work efficiency control system
Better use of working time through eliminating time-wasting.
Applicability to both production and service sector companies.
Short time of full implementation and integration with client systems.
Low system function costs.
Reports tailored to client individual needs.
Access on desktops and mobile devices, regardless of location.
Complete and current information on the team's activities.
Perfect supplementation to target-oriented management system.
Real-time and historical data analysis.
Precise settlement of labour costs allowing allowing to increase price competitiveness.
The possibility of using data in the incentive system.

Funkcjonalności
systemu:

  • Dane aktualne 24/7 - stały podgląd do realizowanych zadań oraz wyników w czasie rzeczywistym.
  • Wizualizacja danych przy pomocy Microsoft Power BI.
  • Raporty standardowe (przy wykorzystaniu Microsoft Power BI):
    • Dodające wartość z punktu widzenia klienta końcowego (VA - Value Added),
    • Niedodające wartości, lecz niezbędne dla przeprowadzenia procesu (SVA - Semi-Value Added),
    • Niedodające wartości (NVA - Non-Value Added).
  • Dedykowane dashboardy – opracowywane we współpracy z Klientem.
  • Eksport raportów oraz export wybranych danych do Excela lub CSV.
  • Silnik analityczny, który wykonuje operacje i obliczenia na bazie danych w czasie rzeczywistym.
  • Funkcja administratora - możliwość wprowadzania zmian administracyjnych dotyczących pracowników, zadań na liniach produkcyjnych i logowników.
  • Płynne zarządzania zasobami w ramach całego procesu produkcji.

Wdrożenie i serwis systemu

System implementation and service

  • 1. Pre-implementation audit
  • 2. Pre-implementation audit
  • 3. System architecture arrangement
  • 4. Offer and client's decision
  • 5. Adaptation of the product to client requirements
  • 6. Installation
  • 7. Training and launch

Necessary infrastructure on the client's side

  • Apache server/PHP 7.3/MySQL 5.6/phpmyadmin
  • Providing 230 V power supply for each of the loggers
  • Ensuring wired or wireless (WiFi) communication with the server

After-sales service includes

  • Service and repair of terminals (loggers)
  • Assistance in configuration and adjustment of settings to the specifics of the activity
  • Responding to errors reported by the program

The service does not include

  • Szkoleń z obsługi programu
  • Training in using the program
  • Customer database analysis

Price offer and contact details