Work Performance System

Cyfrowy system kontroli efektywności pracy
Lepsze wykorzystanie czasu pracy poprzez eliminację marnotrawstwa.
Możliwość wykorzystania zarówno w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak i usługowych.
Krótki czas pełnego wdrożenia i integracji z systemami Klienta.
Niskie koszty funkcjonowania systemu.
Raporty dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
Dostęp na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych niezależnie od lokalizacji.
Kompletna i aktualna informacja o działaniach zespołu.
Doskonałe uzupełnienie systemu zarządzania przez cele.
Analiza danych w czasie rzeczywistym oraz danych historycznych.
Precyzyjne rozliczanie kosztów pracy pozwalające na zwiększenie konkurencyjności cenowej
Możliwość wykorzystania danych w systemie motywacyjnym.

Funkcjonalności
systemu:

  • Dane aktualne 24/7 - stały podgląd do realizowanych zadań oraz wyników w czasie rzeczywistym.
  • Wizualizacja danych przy pomocy Microsoft Power BI.
  • Raporty standardowe (przy wykorzystaniu Microsoft Power BI):
    • Dodające wartość z punktu widzenia klienta końcowego (VA - Value Added),
    • Niedodające wartości, lecz niezbędne dla przeprowadzenia procesu (SVA - Semi-Value Added),
    • Niedodające wartości (NVA - Non-Value Added).
  • Dedykowane dashboardy – opracowywane we współpracy z Klientem.
  • Eksport raportów oraz export wybranych danych do Excela lub CSV.
  • Silnik analityczny, który wykonuje operacje i obliczenia na bazie danych w czasie rzeczywistym.
  • Funkcja administratora - możliwość wprowadzania zmian administracyjnych dotyczących pracowników, zadań na liniach produkcyjnych i logowników.
  • Płynne zarządzania zasobami w ramach całego procesu produkcji.

Wdrożenie i serwis systemu

System implementation and service

  • 1. Pre-implementation audit
  • 2. Pre-implementation audit
  • 3. System architecture arrangement
  • 4. Offer and client's decision
  • 5. Adaptation of the product to client requirements
  • 6. Installation
  • 7. Training and launch

Necessary infrastructure on the client's side

  • Apache server/PHP 7.3/MySQL 5.6/phpmyadmin
  • Providing 230 V power supply for each of the loggers
  • Ensuring wired or wireless (WiFi) communication with the server

After-sales service includes

  • Service and repair of terminals (loggers)
  • Assistance in configuration and adjustment of settings to the specifics of the activity
  • Responding to errors reported by the program

The service does not include

  • Szkoleń z obsługi programu
  • Training in using the program
  • Customer database analysis

Price offer and contact details